سرخط خبرها

موقتی:بازی مقابل تیم ریشه دار ذوب آهن سخت بود|کاله برنامه مدونی برای آینده دارد

  • کد خبر: ۱۰۳۸۹۹
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
موقتی:بازی مقابل تیم ریشه دار ذوب آهن سخت بود|کاله برنامه مدونی برای آینده دارد
تیم بسکتبال کاله با قبول شکست برابر ذوب آهن از راه یابی به مرحله یک چهارم نهایی بازماند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، کاظم موقتی سرمربی تیم بسکتبال کاله آمل پس از شکست مجموع ۲ بر صفر مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: ذوب‌آهن یکی از منظم‌ترین و با برنامه‌ترین تیم‌های لیگ است و با توجه به قدمتی که دارد، خیلی حساب شده کار می‌کند. ما مطابق آنالیزمان در کوارتر نخست بدون اشتباه بودیم و به ذوب‌آهن شوک وارد کردیم، اما به مرور زمان آن‌ها از شوک خارج شدند. به هر حال مقابل ذوب‌آهن که تیم ریشه داری است بازی کردن سخت است و نباید از منطق بازی خارج شوید.
او در ادامه گفت: ما تغییر تاکتیک دادیم و خوشبختانه «زون» دفاعی ما جواب داد و توانستیم جریان بازی را کنترل کنیم، اما در بازگشت به آرایش هجومی با برنامه موفق نبودیم و این باعث شد وقتی آن‌ها ۵ دقیقه در گلزنی ناکام بودند نتوانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم. همین اختلاف در کوارتر چهارم به ضرر ما تمام شد. به هر حال با توجه به جوانی تیم، وقتی اختلاف امتیاز به وجود آمد ما نتوانستیم آن‌ها را از لحاظ روانی جمع کنیم. بازی پلی آف سنگین است و باید بازیکنان مان برای این پخته‌تر شوند.
موفتی درباره تعویق این دیدار نیز گفت: عقب افتادن زمان بازی می‌تواند از دلایل ناکامی ما باشد، ولی در مجموع اگر پخته‌تر بودیم و باتجربه‌تر عمل می‌کردیم، موفق‌تر بودیم. در این بازی‌ها هر تیمی بتواند ریتمش را حفظ کند و فراز و نشیب کمتری داشته باشد موفق خواهد بود.  پس از شوکی که به ذوب‌آهن وارد کردیم می‌دانستیم حفظ آن بسیار دشوار است و ذوب‌آهن می‌تواتد از آن خارج شود. متاسفانه در کوارتر چهارم ریتم مان شکست و وارد چالش شدیم.
او در پایان گفت: تیم ما به احتمال قریب به یقین بازیکنان خود را حفظ و نقاط ضعفش را ترمیم می‌کند. کاله برنامه مدونی دارد و ظرف چندسال آینده یکی از تیم‌های مطرح لیگ ایران می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->